Septembar 23, 2018, 06:24:59 pre podne

Autor Tema: UNIKATNI MOTOCIKLI ODLAZE U EVROPU IZ SRPSKE RADIONICE: ,,KONZUL MOTO CHOPPERS"  (Pročitano 2913 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži MR.Čokanlija

  • Administrator
  • Ultimate Biker
  • *
  • Poruke: 3364
  • Pol: Muškarac
    • Moto KLub Čokanlija na WEB-u...
UNIKATNI MOTOCIKLI ODLAZE U EVROPU IZ SRPSKE RADIONICE: ,,KONZUL MOTO CHOPPERS"
« poslato: Avgust 26, 2015, 04:27:42 posle podne »



Dragan Marinović iz Grocke više od decenije bavi se prepravkom i proizvodnjom unikatnih motocikala i trajkova.
Poslednjih godina uglavnom radi za klijente iz inostranstva, a uskoro i sam planira da iskoro napusti Srbiju...




Nedaleko od Beograda, na obali Dunava, nalazi se Grocka, a u njoj radionica „Konzul Moto Choppers“,
iz koje stižu motocikli za čijim sedlom vlasnici ponosno paradiraju na moto-skupovima širom Evrope.
Vlasnik radionice je Dragan Marinović. Još u trećem razredu osnovne škole vozio je popularni „automatik“.
Pošto je njegov otac, bravar uvek spreman na razne inovacije i improvizacije, oduvek imao neki motor,
Draganu nije bilo teško da nauči zanat i zavoli dvotočkaše...




U početku nije bilo lako, ali bez muke nema nauke - čim su se stekli uslovi za to,
postao je uspešan i umešan atestirani varilac većine komercijalnih postupaka zavarivanja.
Napravio je nekoliko izuzetno zapaženih trajkova od kojih smo neke viđali na srpskim moto skupovima,
od čije proizvodnje je odustao zbog izuzetno komplikovane procedure atestiranja odnosno homologacije.
Danas se prvenstveno bavi temeljnom prepravkom motocikala.
Gotovo da ne postoji želja naručioca koju on ne može da ispuni,
dimenzije i oblik rama, točkovi, pogonski agregat, oslanjanje, oprema, lakirerski radovi…
Neki bajkeri žele da budu toliko autentični, da se odriču zadnjeg vešanja, pa točak ima krutu vezu sa ramom.




Cene?
„Svaki motor je priča za sebe. Sve zavisi od želja naručioca - od opreme koju želji,
lakirerskih radova, unikatnih detalja koji su ručni rad bez obzira o kojem materijalu je reč i tako dalje.
Po pitanju cene ne može ništa konkretno da se kaže“, objašnjava Dragan.




Koliko se čeka na motocikl?
„Nema pravila. Uglavnom sam zauzet mesecima unapred.
Često brzina radova ne zavisi od mene, pošto čekamo neke delove iz inostranstva.
Sa druge strane, neke delove sam ručno izrađujem, kao npr. rezervoar ili blatobrane“,
ponovo je neodređen Dragan Marinović, a mi ga apsolutno razumemo dok nam objašnjava
kako od komada debelog aluminijumskog lima pravi unikatnu oplatu rezervoara...
U njegovoj radionici mogu se naći razne za ovaj posao potrebne i neophodne mašine i alati,
kao što je recimo CNC mašina na kojoj mogu da se izrađuju unikatni delovi od aluminijuma.




Pripreme za „Fаaker See“
Dragan trenutno radi na motociklu koji sprema za najveći skup u Evropi „Fаaker See““, koji traje od 8. do 13. septembra u Austriji.




„Harley Davidson Springer" od 1.340 ccm u bobber fazonu - to mi je aktuelni projekat.
Inače, bobber je motocikl sa kojeg se sklanja sve što je suvišno. Ostaju samo točkovi i to ne previše široki,
rezervoar, motor i sedište. Skida se sa njega čak i za ovaj motocikl suvišan prednji blatobran.
Svakodnevno radim na njemu kako bih stigao da ga predstavim na skupu u Austriji“.




Koliko košta ovaj motocikl sa kojim idete na takmičenje?
„Ne bih o ceni, pošto je već prodat, tj. rađen je po narudžbini.
Ide na ovo takmičenje i odmah nakon toga preuzima ga vlasnik“.




Čemu se nadaš na takmičenju?
„Prvom mestu, naravno (uz smeh). Ozbiljno, da se ne nadam nekoj nagradi, ne bih ni išao“.

Planovi za budućnost?
Planova ima mnogo, ali nažalost nisu vezani za Srbiju:
„Pre oko četiri godine imao sam ponudu za posao u jednoj nemačkoj firmi koja se bavi prepravkom i proizvodnjom unikatnih motocikala,
ali sam odbio zbog porodice i zato što sam gajio nadu da će se situacija kod nas popraviti i da će od ovog posla moći
pristojno da se zaradi.




Međutim, sada sam definitivno odlučio da svoje iskustvo i stručnost prodam mnogo skuplje - dosta je bilo lažne skromnosti.
Video sam da se motocikli mnogo lošije urađeni od mojih prodaju po neuporedivo većim cenama.
Uostalom, skoro svi moji motocikli ionako idu u inostranstvo..




Na čemu najviše voliš da radiš?
„Ranije sam radio razne motore, i „japance“, i stare i nove, ali u poslednje vreme radim samo Harley Davidson,
zato što je to jedini motocikl u koji vredi najviše ulagati trud i vreme.
Eventualno, radim i po nekog „japanca“ oko kojeg se isplati potruditi...
Izvor:http://www.polovniautomobili.com/




Kako mogu da te kontaktiraju zainteresovani?
„Trenutno u planu imam više ozbiljnih projekata, tako da nemam vremena za sitnije stvari.
Ako je neko baš zainteresovan da mu se nešto uradi, može da me kontaktira preko Facebook stranice: https://www.facebook.com/konzulmotochoppers

VIDEO REPORTAŽA - ,,KONZUL MOTO CHOPPERS" - MADE IN SERBIA:













« Poslednja izmena: Avgust 26, 2015, 04:48:35 posle podne MR.Čokanlija »
MAS JE JAK ONOLIKO KOLIKO SMO SVI MI ZAJEDNO JAKI!!!
PRATITE MOTO ASOCIJACIJU SRBIJE NA FACEBOOK-U:
https://www.facebook.com/MotoAsocijacijaSrbijeMAS