April 25, 2018, 09:04:29 pre podne

Autor Tema: VIDEO REPORTAŽA - YAMAHA JE OBJAVILA CENU I DETALJE ZA MODEL: ,,YAMAHA MT-10"  (Pročitano 644 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži MR.Čokanlija

  • Administrator
  • Ultimate Biker
  • *
  • Poruke: 3213
  • Pol: Muškarac
    • Moto KLub Čokanlija na WEB-u...
VIDEO REPORTAŽA - YAMAHA JE OBJAVILA CENU I DETALJE ZA MODEL: ,,YAMAHA MT-10"
« poslato: Februar 28, 2016, 11:20:06 posle podne »



Konačno su otkriveni najzanimljiviji podaci za MT-10 koji potvrđuju kako spada među najsnažnije Super-Nakede!




Nema sumnje da je MT-10 bio jedan od najintrigantnijih noviteta na EICMA sajmu u Milanu.
Agresivan dizajn najavljivao je dramatičan iskorak u odnosu na umorni FZ1, a činjenica da je
da je Yamaha po prvi put svoj sportski naked bazirala izravno na najpopularnijem modelu ,,R1"
(zapravo, na jeftinijem modelu R1S koji se prodaju u SAD-u) samo je izazvala dodatne zazubice.
Utoliko je bilo veće razočarenje kada u malenoj tablici sa priloženim tehničkim podacima
nisu bile popunjene one najzanimljivije rubrike koje se odnose na vrednosti snage i težine.





Sada je ta misterija konačno rešena. Dakle, od standardnih 200 KS pri 13.500 okr/min s modela R1,
kod MT-10 je ostalo dovoljno impresivnih 160 KS pri 11.000 okr/min.
Zapravo, reč je o 160,4 KS, pri čemu to cepidlačenje na prvu decimalu zasigurno nije slučajno,
budući MT-10 baš za tih završnih 0,4 KS preskače BMW S 1000 R i Ducati Monster 1200 R na listi najsnažnijih super-nakeda.

Istina, daleko je to od 175 KS s kojima raspolaže Aprilia Tuono V4R, ali je i više nego dovoljno za brutalnu borbu s vetrom.
Osim toga, objavljeno je da MT-10 raspolaže s 111 Nm pri 9.000 okr/min što je u proseku klase,
a otprilike isto vrijedi za deklariranu težinu od 210 kg, s kojom je MT-10 za prihvatljivih 11 kg teži od superbikea YZF-R1.

Od ostalih podataka koje nam je Yamaha ranije ostala dužna spomenimo visinu sedišta od 825 mm,
te hod amortizera od 120 mm na oba kraja, dok istovremeno pomalo zastrašujuće deluje podatak
o potrošnji od 8 l/100 km, utoliko više što nije reč o realnoj potrošnji neko onoj po merenoj standardnom ciklusu.
Čisto za usporedbu, trocilindrični XSR 900 po istom merilu ima deklarisanu potrošnju od 5,2 l/100 km.


VIDEO PREZENTACIJA - ,,YAMAHA MT-10":








I na kraju onaj najvažniji podatak. MT-10 se prodaje u susednoj Hrvatskoj po ceni od 107.500 kuna što je negde oko 14.100 EURA,
što ga čini jednim od najpristupačnijim (ili barem najmanje nepristupačnim) super-nakedom u kategoriji iznad 150 KS.
Izvor: http://www.motopuls.com
MAS JE JAK ONOLIKO KOLIKO SMO SVI MI ZAJEDNO JAKI!!!
PRATITE MOTO ASOCIJACIJU SRBIJE NA FACEBOOK-U:
https://www.facebook.com/MotoAsocijacijaSrbijeMAS