Jul 19, 2018, 07:12:29 posle podne

Autor Tema: VIDEO REPORTAŽA - ,,KAWASAKI H2 SX" - PRVI TURBO TURER NA SVETU  (Pročitano 683 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži MR.Čokanlija

  • Administrator
  • Ultimate Biker
  • *
  • Poruke: 3340
  • Pol: Muškarac
    • Moto KLub Čokanlija na WEB-u...
VIDEO REPORTAŽA - ,,KAWASAKI H2 SX" - PRVI TURBO TURER NA SVETU
« poslato: Novembar 10, 2017, 11:53:19 posle podne »

 ,,KAWASAKI H2 SX" - PRVI TURBO TURER NA SVETU

Kawasaki je na tržište izbacio potpuno novi turer pod nazivom H2 SX,
ovaj model je jedinstven po tome što je ovo prvi turer sa turbo punjačem!

VIDEO PREZENTACIJA - ,,KAWASAKI H2 SX"  - PRVI TURBO TURER NA SVETU:


 
Ninja H2 SX nudi kompromis između sportkse Ninje H2 i ZZR 1400 modela, H2 SX se može pohvaliti udobnim
položajem za vožnju, dobrim manevarskim sposobnostima i obiljem snage. Model dolazi u dve varijante H2 SX i H2 SE (special edition).
H2 SX izazvao je pravi bum na tržištu i može se reći da smo sa uzbudljivim nestrpljenjem dočekali njegovo predstavljanje.
 
Ovaj sjajni motocikl pogoni redni četvorocilindrični agregat zapremine 998 ccm, agregat ima superpunjač (turbinu)
i isporučuje 200 ks pri 11000 obrt/min ili 210 Ks pri 11000 obrt/min sa ram airom, agregat ima odličan obrtni
momenat od 137.3 NM pri 9500 obrt/min. Za osnovu ovoh agregta korišten je agregat Kawasakija H2R,
iako ovi agregati izgeldaju identično na H2 SX su korišteni drugačiji klipovi, cilindri, glava cilindra, klipnjače,
radilica i odnosi u menjaču. Agregat je konstruisan tako da isporučuje najviše snage na niskim i srednjim
obrtajima, takođe je rađeno na efikasnoj potrošnji goriva u cilju što manje potrošnje i boljeg iskorištenja goriva.
Za razliku od jačeg brata H2 R-a, H2 SX neće imati problema sa pregrevanjem pošto su usisna tela za vazduh
manja, samim tim motor nije toliko bučan.



Što se tiče rama, on je sličan kao na H2 modelu sa tim što je prerađen u cilju udobnijeg položaja suvozača
kao i da može da primi dodatni prtljag. Oklopi na motoru su dizajnirani tako da pruže što bolju aerodinamičnost
i zaštitu od vetra za vozača i suvozača, vodio se i računa o tome da H2 SX ne izgubi sportski izgled i čini se da
su inženjeri iz Kawasakija uspeli u tome. Dosta računa se vodilo i o udobnosti vozača i suvozača, naročito pri
većim brzinama koje je u stanju da postigne H2 SX, iz tog razloga je vetrobran nešto duži i postavljen je pod
manjim uglom, bočni oklopi malo su širi da bi više zaštitili kolena vozača.



Kawasakija je vodio računa da ovaj turer bude maksimalno upotrebljiv na dužim putovanjima pa je na ovom modelu
prvi put u celosti korištena LED tehnologija osvtlenja. Pokazivači pravca i farovi izvedeni su u LED tehnologiji, jedna
od zanimljivih tehničkih stvari na ovom modelu je ta da kada skrećete u krivinu svetla se automatski podešavaju
tako da osvtljavaju putanju ispred vas. Instrument tabla izvedena je u LCD TFT tehnologiji i veoma je pregledna
u svim vremenskim uslovima. Pregledni displej nudi i više nego dovoljno informacija.



Prednja viljuška i zadnje ogibljenje potpuno je podesivo na ovom modelu,
što ce kočenja tiče napred su postavljene radijalne kočnice sa dva dsika prečnika 320 mm dok je nazad jedan disk prečnika 250 mm.
H2 SX poseduje ABS uređaj i KIBS (kawasaki pametni kočion sistem protiv blokiranja prednjeg točka).



Od elektronskih pomagala Kawasaki H2 SX poseduje sve pikatnerije koje su dostupne na tržištu počev od kontrole
 proklizavanja, ABS sistema, kvik šiftera, H2 SX poseduje i ’’launch control’’ uređaj koji pomaže pri kretanju
motocikla ne dozovljavajući proklizavanje zadnjeg kraja i podizanje prednjeg kraja. ’’Launch kontrol’’ može se
i isključiti ukoliko vozač u datom trentuku smatra da mu nije potreban. Još jedna od novina na ovom modelu je
’’cruise control’’ ili ti tempomat, jednostavnim pritiskom na dugme H2 SX ostaje na trenutnoj brzini i nemate
 potrebu za doziranjem gasa i konstantnim gledanjem na instrument tablu ukoliko mislite da ste prekoračili brzinu
(što je sa ovim modelom jako lako uraditi).



Montiranje bočnih kofera za prtljag na ovom modelu rešeno je veoma jednostavnim sistemom za kačenje,
dobra stvar kod ovog sistema je što i kad skinete kofere nema onih ružnih šipki i nosača
koje možemo da vidimo na nekim modelima već je sve fino stilski ukombinovano.



Kawasaki ja sa H2 SX uspeo da napravi odličan model sa kojim možete krenuti na put bez brige.
H2 SX je privlačan i za one ljubitelje koji neće da se odreknu R modela motocikala, mora se priznati da je 210 Ks
jako primamljivo čak i za zagrižene ljubitelje trkalica a pri tome sa svom snagom koju nudi ovaj motocikl možete
udobno da se vozite a da ostanete zapaženi pojavom i agresivnim izgledom ovog prelepog Kawasakija H2 SX.
 
 
TEHNIČKE KARAKTERISTE KAWASAKI H2 SX:
 
AGREGAT:
Tip: Linijski četvorocilindrični, četvorotaktni, vodeno hlađeni
Zapremina: 998 ccm
Maksimalna snaga: 200 ks (147,1 KW) pri 11000 obrt/min ili 210 Ks (154,1 KW) pri 11000 obrt/min sa ram airom.
Makisimalni obrtni momenat: 137,3 Nm pri 9500 obrt/min
 
DIMENZIJE:
 
Ukupna dužina: 2135 mm
Ukupna širina: 775 mm
Ukupnda visina: 1205 mm
Međuosovinsko rastojanje: 1480 mm
Visina sedišta: 835 mm
Težina: 256 Kg
Kapacitet rezervoara: 19 litara
 
KOČNICE:
Napred: duble disk kočnice, radijalno postavljene, diskovi prečnika 320 mm, monoblok
Pozadi: jedan disk prečnika 250 mm.
Izvor: https://www.moto-berza.com


VIDEO PREZENTACIJA - ,,KAWASAKI H2 SX"  - PRVI TURBO TURER NA SVETU:

MAS JE JAK ONOLIKO KOLIKO SMO SVI MI ZAJEDNO JAKI!!!
PRATITE MOTO ASOCIJACIJU SRBIJE NA FACEBOOK-U:
https://www.facebook.com/MotoAsocijacijaSrbijeMAS