Septembar 19, 2018, 08:29:08 posle podne

Autor Tema: Prednji štender- nacrt by mk EXTREM  (Pročitano 2973 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivta - MK Extrem

  • Predstavnik Kluba
  • Ultimate Biker
  • **
  • Poruke: 4485
  • Pol: Muškarac
Prednji štender- nacrt by mk EXTREM
« poslato: Decembar 09, 2009, 10:40:30 pre podne »
Tehnički crtež pomoću koga možete lako napraviti originalan štender za motor.













Van mreže bobysha

  • Moto manijak u usponu
  • *****
  • Poruke: 423
  • Pol: Muškarac
Odg: Prednji štender- nacrt by mk EXTREM
« Odgovor #1 poslato: Decembar 09, 2009, 10:46:00 pre podne »
A jel ima za zadnj ?

Van mreže Dexxter

  • Ultimate Biker
  • ********
  • Poruke: 3703
  • Pol: Muškarac
Odg: Prednji štender- nacrt by mk EXTREM
« Odgovor #2 poslato: Decembar 09, 2009, 12:50:58 posle podne »
Skinuo sam skice. Odlican 5

Van mreže Raja

  • Nedostizni Vozac
  • ***
  • Poruke: 279
Odg: Prednji štender- nacrt by mk EXTREM
« Odgovor #3 poslato: Decembar 09, 2009, 09:47:14 posle podne »
Meni nije jasno zar nije ovaj vrh koji ulazi u vrat nacrtan naopako na dole

Van mreže Sveta SD

  • Bajker Bez Granica
  • *******
  • Poruke: 1892
  • Pol: Muškarac
Odg: Prednji štender- nacrt by mk EXTREM
« Odgovor #4 poslato: Decembar 10, 2009, 12:33:38 pre podne »
dobro bre rajo ljudi popili neko pivo kad su pravili crtez boba je kriv za sve ;)

Van mreže Ivta - MK Extrem

  • Predstavnik Kluba
  • Ultimate Biker
  • **
  • Poruke: 4485
  • Pol: Muškarac
Odg: Prednji štender- nacrt by mk EXTREM
« Odgovor #5 poslato: Decembar 10, 2009, 12:21:19 posle podne »
Meni nije jasno zar nije ovaj vrh koji ulazi u vrat nacrtan naopako na dole

Jesi u pravu Rajo druže. Pogrešna strana je ubačena u cev i tako je uradjen tehnički crtež. Nema to veze jer je cev šuplja sa obe strane i ubacuješ nastavak kako hoćeš.
Ima tu jedan veći problem,upravo je ovaj "univerzalni klin" ne praktičan.
Mora za svaki motor da se pravi pojedinačni alat koji ulazi u trokut viljuške.
Pričam o ovom delu

Na primer za K1 dimenzilje ili ti, FI rupe u trokutu je samo 12mm, tako da kad ga podigneš na štender motor ne stoji baš stabilno.
Za kawu je fi 28 i tu je klin malte ne idealan i ulazi do samog ruba i motor drži stabilno.
Tako da smo morali da odradimo nekoliko alata sa različitim prečnikom u zavisnosti od rupe na trokutu i sad promeniš koji tip motora dodje i klin udje u vilu svih 59,5mm i da čvrstinu motoru.
OVAKO NEŠTO