
Predstavljanjem koncepta True Adventure u Milanu prošle godine javnosti je postalo jasno
da je glasinama došao kraj i da se nakon desetogodišnje pauze Honda vraća u maksi enduro sektor...


Potvrda toga stigla je sa početkom objavljivanja detalja u vezi novog motocikla.
Juče je objavljivanjima došao kraj, na zvaničnu internet prezentaciju Honde Portugal
okačene su studijske fotografije nove CRF1000L Africe Twin, kao i kratak spisak detalja.
Informacije i slike su ubrzo uklonjene, ali ne pre no što su se prošili po internetu.
Danas su osvanule i zvanično, u još većem obimu, na sajtu Honde Evropa sa velikom pratećom galerijom...
EKSLUZIVAN PROMOTIVAN VIDEO - HONDA AFRICA TWIN CRF1000L:
Očekivanja su do nekle ispunjena, 180kg suve težine postalo je samo san jer je suva težina najlakše verzije 208kg
(kao KTM 990 ADV R), 100KS pretvorilo se u 93KS(70kW), zapremina rezervoara je relativno mala za ovu klasu,
18.8L (primera radi RD04 Africa Twin ima rezervoar od 24L) a klirens iznosi 250mm, identično kao na KTM 1190 ADV R modelu.
Žbicani točkovi od 21 i 18 inča nalaze se na kraju Showa ogibljenja nepoznatog hoda,
ali sa obećanjem da pruža osećaj u vožnji poput onoga na CRF450R Rally.

Pored posebne kontrole proklizavanja sa 3 stepena podešavanja za CRF1000L
od početka se spremalo nešto novo, DCT automatski menjač prilagođen terenskoj upotrebi.
Pored mogućnosti ručnog menjanja brzina putem komandi na levoj ručici postoje i dve automatske – D,
za udobnu vožnju i nisku potrošnju i S, za sportsku vožnju sa tri podnivoa, S1, S2 i S3, u zavisnosti od želja vozača.
Automatsku verziju krasi i neizbežna ručna kočnica. Novi model najavljen je u Evropskim salonima na jesen,
početna preporučena cena za najjeftiniji model je 12100€ a dostupne boje su: CRF Rally, trikolor, srebrna i crna.
3 - COLOR - (TROBOJNA)

SILVER - COLOR - (SREBRNA)

BLACK - COLOR - (CRNA)


HONDA AFRICA TWIN CRF1000L - KARAKTERISTIKE:
Agregat - Četvorotaknta vodeno hlađena paralelna 2 cilinda sa 8 ventila, 270° uglom radilice and uni-cam dizajnom
Radna zapremina - 998cm3
Maksimalna snaga - 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Obrtni moment - 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
Krajnji prenos - O-ring lanac
Menjač - Prenos Šestostepeni manuelni / Šestostepeni DCT sa drumskim i terenskim podešavanjima
HSTC kontrola proklizavanja - HSTC sa 3 nivoa i mogućim isključenjem (nije dostupno na STD modelu)
Prečnik okreta - 2.5m
Težina sa tečnostima - 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT)
Zapremina rezervoara - 18.8 litres
Dužina x Širina x Visina - 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT)
Međuosovinsko rastojanje - 1,575mm
Visina sedišta (STD / Nisko) - 870/850mm
Klirens - 250mm
ABS - Dvostepeni ABS sa mogućnošću isključenja na zadnjem točku (nije dostupno na STD modelu)
Prednje kočnice - Dva diska od 310mm u četvoroklipnim kandžama sa sinterovanim metalnim pločicama
Zadnja kočnica - Disk od 256mm u dvoklipnim kandžama sa sinterovanim metalnim pločicama. I parkirna ručna kočnica na DCT modelu.
Prednji točak - Žbicani naplatak dimenzija 21M/C x MT2.15 sa 90/90-R21 gumom
Zadnji točak - Žbicani naplatak dimenzija 18M/C x MT4.00 sa 150/70-R18 gumom
Izvor:http://motovesti.com
