Cuo sam svakakve price za njega, i dobre i lose ali siguran sam da kod njega necu otici NIKADA makar bio i poslednji majstor na svetu.
Konkretno sta je moj problem bio sa njim, covek je pun sebe, drugar odvezao njegov tada novi 636 na redovan servis zbog zadrzavanja garancije a ja odem sa njim da se provozam mojim tada Kawasakijem ZX9R.
Prvo covek kad je video motor pitao me koje godiste i kada sam mu rekao on je rekao nema sanse, to godiste ne postoji sa tom bojom, to je nesto kucano i poce da gleda u brojeve motora.
Na kraju krajeva zar je uopste bitna boja, to sto je bila fabricka ne znaci da motor nije bio pakovan, mozda je neko pao pa kupio neogrebanog stranca i samo prepakova.
Ja mu kulturno kazem da se skloni od motora da ne bi bilo problema a on meni odmah tu sta ti meni ovo ono...
Inace, motor je prosao kroz vestacenje i kroz interpol tako da znam da je sve bilo 100% cisto.
Sta hocu da kazem, mozda se covek razume u svoj posao ali to mu ne dozvoljava da gura nos tamo gde mu nije mesto.
Meni su do sada ko zna koliko puta bili u servisu motori sa vidno kucanim brojevima sto sam kod nekih mogao da zapazim prilikom skidanja i namestanja oklopa (inace ovako nikada nisam gledao) ali smatram da mene ne treba da zanimaju takve stvari jer sam placen da radim druge stvari.